Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

131202 - 3/5 klara!

(bild från instagram innan jag skulle bege mig till stan)
och så är man hemma igen efter en trevlig dag på stan med Diia. Vi handlade julklappar & käkade på Coffie house. Jag har äntligen hittat en julklapp till min bror så nu är det bara till pappa kvar, och eventuellt till Johans tjej och något till julklapps spelet som vi ska spela när vi åker till mormor och morfar tre dagar innan jul :)
 
 
 





Vart en brandvarnare till brorsan och så kunde jag förstås inte låta bli att köpa något till mig mer,
SHAME ON ME.
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?