Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130417 - TRÄNING!

 
Hej!
idag så började dagen med att jag stack till gymmet (friskis och svettis) med min syster och vårans brors tjej, Malin. Vi började med att träna crosstrainer i tjugo minuter och fan jag var helt slut efter det. Jag kanske borde börja träna, så jag orkar mer? iofs så har jag inte tränat på FYRA år. Så det inte så konstgt. Jag brukar ju oftast gå power walk, till jobbet och hem från jobbet.
 
 
och så fort mitt bakhjul på min cykel är lagad så blir det cykling till jobbet. Så jag får träning trots att jag inte gymmar allt för ofta men jag funderar faktiskt på att binda mig i ett halv år på friskis eftersom jag vet många som tränar där. Svårt att bestämma sig lixom.
 
Nu ska jag släcka ned och sedan krypa ner till bädden. Vi hörs!
 
 
 
 
 

Sandrasrum

Jättefin blogg du har!

Allt bra med dig?
Krams

2013-04-19 | 06:58:20 | http://sandrasrum.blogg.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?