Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130408 - Här var det dött minsann

 
 
 
Hejsvej!
Här var det inte livat här inte Men eftersom jag bloggar för min egen skull så spelar det ingen roll hur många som läser min dagbok på nätet och åt andra sidan så har det inte funnits så mycket att skriva heller för den delen. Men just nu så känner jag att jag behöver skriva av mig lite.
 
Idag så började dagen med att jag vaknade upp i soffan hos mamma & pappa. Satte på en tvätt runt halv nio. Sen la mig igen och drog i soffan tills kl var halv 11:00. För att hänga upp tvätten och slänga in den andra tvätten. Var mest underkläder som jag tvättade. Sen runt halv tre hängde jag min lilla syster ner till stan för hon skulle ta hål i näsan. Vad fint det vart!
 
Sen så kollade vi olika klädbutiker för att fördriva tiden lite. För kl 16.00 skulle jag träffa Diia. Vi började med att käka på Istanbul kebab. Behövde fylla magen lite. Sen så gick vi in på Cubus för Diia skulle kolla lite. Hon hittade en jätte fin "militär" jacka. Riktigt snyggt! sen satte vi oss på Expresso house för att jag behövde ladda på min mobil. Sen så drog vi hem åt varsit håll och nu sittter jag här i min ensamhet och ska snart lägga mig..
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?