Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120929 - LÖRDAG

 
 
 
 
Godkväll!
Sitter här och tittar på körslaget som började precis nyss. BRA DÄR! annars så drog Mats nyss han har varit hos mig sedan strax efter 14;00. TREVLIGT: Vi kollade på film och käkat pizzza. Riktigt trevligt faktiskt. ÄR rätt så seg idag eftersom man var ute igår med en killkompis, Martin heter han. Vi var först hos mig och små drackk lite. Sen så drog vi ut till CROMWELL. Det var riktigt nice. Var länge sedan man var ute också. =) får se om han kommer förbi senare. ^^ alltid trevligt med sällskap =) eller?




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?