Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120927 - INVIGNING!

 
 
  • Hej bloggen!

Nu sitter jag hemma hos föräldrarna i deras vardagsrum. Mamma kom och hämtade mig direkt efter jobbet idag. Ville hem och träffa föräldrarna eftersom man inte har träffat dom sedan söndagskväll. Så imorse passade jag på också att ta med lite tvätt då de inte fanns några i mitt trapphu så då är det tur att föräldrarna bor i en villa.

Annars idag så har jag jobbat och jobbat. Idag så har det varit mega hela dagen till och med när jag började. Många ungdomar & vuxna. Kan ha med och göra att nya ingången till spiralen hade invingning idag! jag har dock inte hunnit gått och sätt det ännu då invigningen var 12.00 i förmidags och jag började halv. Och stan stänger 19.00 samtidigt som stan stänger så hade ingen chans att se det idag men imorgon kommer jag ha tid :) hhih!

Nu ska jag släcka ner lite, sen hoppas på att tvätten är klar, fredag imorgonu och ledig helg!! =)

kisskiss





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?