Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120922 -KÖRSLAGE & MYS

 
Godkväll!
Här sitter jag med mammas laptopp hemma hos föräldrarna. Jag kom hit för ca 45 minuter sedan. MYS. Vi ska käka varma mackor och kolla på körslaget, brorsan är också här. Mysigt värre. (-)nnars idag så har jah jobbat all the day och idag har det varit kämpit och jobba eftersom det vart få timmar inatt.
 
Eftersom min killkompis Mats kom till mig igår kväll och vi kollade på film. Vi kollade på Baksmällan 2 och sedan the ring two. Så klockan gick :) men trött var man. Imorgon blir det jobb igen och sedan ska han kommer igen efter jobbet :) nice!
 
Annars dom här dagarna jag inte har skrivikt här så har jag varit hundvakt, varit med min syster o lagat mat =) pappas goda soppas soppa vart det. GÖTT! sen så har min bror varit hos mig och fixat mitt sourundljud iallafall främre ialalfall :) bättre än tv ljudet. hihi!
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?