Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120917 - Måndag

 
 
HEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
Nu har det gått alldelles för länge sedan jag tog min tid att skriva här. Men ibland hinner man inte alltid med. Har jobbat, fixat i min lägenhet, varit vänner. Men nu så, så började det rycka i mina fingertoppar igen. KUL!. ikväll så har jag jobbbat sen när jag kom hem till lyan så lagade jag mat. KÖTTFÄRSÅS blev det :) hehe enkelt och gått.
 
Sen så kom syster & mamma förbi för dom hade köpt massa mat åt mig. Jag "beställde" bara att dom skulle köpa frukt och nya matlådor. Men istället så får jag tre bärkassor med käk. Vad har jag gjort för att få detta? :) hehe, thanks my sis and mum så nu klarar jag mig till löendagen som är nästa tisdag! =)
 
nej nu ska jag tvätta bort mitt smink och sedan lägga mig tror jag. En ny arbetsdag väntar.
kisskiss
 
 

Jag förra torsdagen innan personalfest på pronovahuset




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?