Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120909

 
 
Hejsan!
Här sitter jag i min lägenhet och har precis kollat på några avsnitt av skilda värdar. Började kolla igår på volym 7. Om man börjar se på första avsnittet så måste man bara fortsätta att se. Annas idag så har jag jobbat och eftersom det är söndag så har det varit ganska så lungt, såna dagar kan ju med vara sköna
 
Annars så har det inte hänt så mycket, eller jo. Jag har flyttat in i Luddes lägenhet nu. Fick alla mina möbler i torsdags så nu är nästan allt på plats. Idag när jag var på jobbet så var min mor och far, bror & hans tjej här. Dom statte upp min hatthylla, satt ditt gardiner, mina ute möbler till balkongen och sen så hade mamma köpt lite smått och gått =) förvarings saker till hallen och badrummet :) trivs som sjutton nu :) dock så behöver jag måla om köket men det får bli vart efter :)
 
nu ska jag sova, imorgon kommer lilla Leia hit :)
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?