Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120904 - TILLGÅNG TILL LÄGENHET

 
 
_HeJJE!
idag började dagen med att jag tog min cykel till prifö för att lämna mina nycklar från mig gamla lägenhet och på samma veva så fick jag nycklarna till min nya WIHU! sen så fick jag tid över innan jobbet så jag shoppade lite, bland annat smycken från ÅHLENS och sedan en tröja på cubus, jätte fint! och nu ikväll så har jag, mamma, pappa, syster & lilla Leia uppe i mn lägenhet och lastade av lite skit, men långt ifrån färdigt. Jag, syster & Leia ska forsätta imorgon :) sen på torsdag kommer alla mina möbler som STJÄRNEXPRESSEN har tagit hand om under sommaren :)
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?