Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121026 - 3+

 
Hellu Hellu!
Blir en snabb uppdate innan det är dags att bege sig till hållplatsen. Igår hände det inte så mycket. Det var lön och det betyder att det fanns mycket och göra på jobbet igår, men det är bara kul. Sen drog jag hem till föräldrarna och mös :) så nu sitter jag hemma i villan vid pappas dator.
 
Igår sägs det också att "årets" första snö kom också. Lite tidigt tycker jag. Det är ju ändo oktober och höst! =) låt det vara höst ett tag sen kan det allt bli vinter tycker jag med massa med snö!! =)  föresten igår så kom ju värdsnyheten om att prinsessan Madelene är förlovad med Chris och ska gifta sig i sommar. Wieehu! =) hoppas det håller sig...
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?