Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121129 - SEG.SE

 
 
Hejsan!
Nu sitter jag vid min dator i mitt sovrum. Nu har jag blivit lite piggare. Har legat framför framfr tv:n nästan hela dagen, pga att jag hade en sån himla huvudvärk imorse. Var nämligen ute på igår med Daniel. Han tog sig ner hit för han frågade om jag ville se en fotbollsmatch på tv på någon sportbar.
 
Så först drog vi och käkade lite, eller rättare sagt jag på Coffie house by George. Tog som vanligt min favorit där toast med skinka och ost och deras GODA curry dipp. Sen gick vi in på Olearys och drack lite och kollade matchen. Sen tänkkte vi gå till Wasa. Men vi hann inte upp dit förens vi möte några tjejer och dom sa att det bara var 4 personer på hela wasa. Så då tog vi taxin med dom till Hugo istället, mer folk, mer musik! =) träffade även min kusin där så det var kul =)=) hade en trevlig kväll.
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?