Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111111 - FARS DAG!

 
 
HejHej!
nu sitter man hemma i sin lägenhet efter att ha varit hemma hos Syster & Henke. Vi har fikat lite och sätt Anna öppna sina presenter eftersom hon fyllde år i fredags. Hon fick bland annat en hårinpackning och platttong och lite annat smått och gott sen så har vi ju firat pappa också eftersom det är alla fars dag idag <3
 
Annars idag så har jag bara tagit det lungt, mamma och pappa kom hem hit tidigare ida och hjälpte mig och sätta upp mitt nya matbord plus stolar och sedan en hylla. Så himla fint det vart! så nöjd! målning, montering hann vi med denna helg! TACK!
 
Nu ska jag sätta mig framför tv:N för att se E.M.A på MTV!
kisskiss
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?