Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120522



- Hellu Hellu!
Nu sitter jag är med mina arbetskläder och ska snart ta cykeln ner till staden för lite jobb. Får se om det blir mycket och göra eftersom det verkar bli  lika bra väder som igår. Fast imorse var det molningt och jag vaknade av åskan. Åskan och regnet påmminer mig om den natten vi fick översväminng i hela källaren. USCH! Hemsk händelse. Sen ikväll blir det att dra hem till mor o far för att se första del tävlingen av EUROVISON SONG CONTEST fast dock så tävlar inte Sverige förens på torsdag. Men jag har faktiskt några favoriter som tävlar ikväll. Bland annat Findland och Island, go island!! :)



fanny - Photography

Hej!

Just nu lottar jag ut ett valfritt plagg från evas Underkläder

skulle vara jätte kul om du ville vara med i tävlingen! :)

kram

2012-05-23 | 17:12:54 | http://fannynordst.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?