Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120501 - Första maj



Hejsvej!
Här sitter jag i tystnaden hemma i mina lägenhet. Har precis kollat på reprisen utav big brother som sändes i söndags. Skönt att svensk folket röstade hemma TennyJenny. Först så trodde jag på något sätt att han skulle vina hela skiten. Men där ser man att man kan ha sån fel. Ska bli spännande och se vem som tar hem hela skiten i Juni.

Annars idag så har jag jobbat hela dagen lång och dagen har rullat i ett. Eftersom det var första maj (massa demostranter) sen här i Norrköping så har jag förstamaj tåget dvs massa bilar och motorcyklar samlas och sedan kör så alla norrköpingsbor skall se. Gästerna började redan komma runt 12 och sen forsade det mer o mer. Sen vid 17.00 så vart det lungt. Så mycket slit idag. Men det är bara roligt. Nu har jag två dagar och vila upp mig på så det är gött. Nu ska jag lägga in bilder från kameran som jag inte har lagt upp ännu. Exempel som igår när jag hängde med Tess och hennes killes killkompisar till hugo. Var evigheter sen jag var där!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?