Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120307 - Köttfärslimpa och egen sås



- Godkväll!
Nu är jag här igen för att uppdetera lite. Dena afton har jag försökt att göra köttfärslimpa och egen sås och det gick bra faktiskt. Dock så skulle jag ha kryddat limpan mer salt och peppar och ja skulle tagit lite mindre soya i såsen. Men det går ju att äta. Nu vet jag ju hur jag kan göra det bättre till nästa gång. Man lär sig av sina "misstag". (-)nnars idag så har jag varit en sväng i hageby för att köpa lite grejer till bland annat maten som tillgjordes idag. Sen så kunde jag inte hålla i plånboken då ja gick in på CUBUS. Där jag hittade en fin t-shirt och ett bar rosa underkläder. Annars ikväll så blir det väl att träffa Matte om kanske ca en timme. Ska bli trevligt!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?