Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120623 - Midsommar dagen

 
 
- Hejsan!
Nu har äntligen lite tid för bloggen igen. Idag har varit en lång dag känns det som. Idag så har jag tagit lungt hela dagen. Hängde med mamma till Ica för att köpa hamburgare som jag, mamma & pappa skulle grilla på altanen. Det var gott, och lagom tills vi åt som kom regnet. Himla mys och höra hur regnet smattrar på taget.
 
Ja, det var väl det enda som har hänt idag typ. Har inte orkat så mycket eftersom man var på midsommar fest hos Josse igår/inatt. Det var jätte kul att träffa henne igen. Kan ju inte ses så ofta längre eftersom hon har flyttat till stockholm. Så passade på. Under festen så grillade vi, spelade kub, drack & någon annan lek som jag inte visste namnet på. HEHE.. allt var kul förutom när jag fick en tänd cigg mellan tuttarna.! haha
 
 
Nu ska jag lägga in bilderna från igår och sen ska jag nog faktisk gå & lägga mig.
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?