Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120604



- God aftonn!
Här sitter jag i min ensamhet i min lägenhet. Idag så började dagen hemma hos föräldrarna tillsammans med min syster som också sov över där. Det är inte ofta och såklart Leia. Sen vid 12.00 drog jag hem till lägenheten för att duscha och fixa till mig lite. För att Simpa skulle hämta upp mig. Vi drog till Ingelsta för han behövde mig som smakråd till kläder. Han köpte på en shorta och en t-shirt på Dressman.

Sen bjöd han på lunch och sen drog vi vidare till Lager 175. Den där nya affären. Som varken han och jag hade varit inne i förut så där köpte karln ännu mer kläder. Haha och jag ingenting. Måste hålla hårt i plånboken. Sen drog vi hem till honom och tog det lungt. Sen runt 4-5 drog vi till hans bästa kompis och hans tjej. Vi satt och fikade och snackade lite. Trevligt värre! :)

Sen nu på kvällen så har jag packat lite eftersom lägenheten ska tömmas på tisdag. Så jag har inte lång tid kvar i denna lägenhet på några månader. Kommer ju få en helt ny lägenhet i höst om inte hyran förhöjs för mycket dvs. Nu ska jag tvätta bort dagens make up o sedan krypa ner till sängs.






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?