Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120716 - Mormor 78 år

 
 
Godkväll!
Nu sitter jag i i vardagsrummet med tandborsten i munnen. Tänkte snart röra mig mott sängen faktiskt. Är trött efter denna dag. Jag, mamma & pappa åkte nämligen upp till mammas hemstad Västerås för att dra hem till mormor och morfar & lady för att mormor fyllde nämligen år idag 78 år. Hemskt mycket grattis på dig mommo.
 
Även min morbror o hans tjej var där, så vi åt mat och åt tårta och lekte en massa med vovven. Hur vild är hon inte? haha, man är så van vid min systers vovve som är lugn. Nae nu ska jag gå in i badrummet för att bortsätta borstnignen. HAVE A GOOD DAY!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?