Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120713

 
 
- Hejsvej!
och så har denna fredag snart passerat. Idag så har jag varit hemma hos Erika och lunchat och spelat olika spel. Hon visade bilder på sin o hennes pojkväns resa till Kina. Kul och se. Skulle med vilja åka dit någon dit i framtiden. Men får se till och skaffa mer pengar , eller så får man väl skaffa sig en rik karl ;) hehe.
 
Sen bokade vi även en resa till Stockholm igen, får inte nog utav stockholm speciellt inte nu när man har träffat en trevlig kille där =) så blir väl o träffa honom då också. Hoppas han kan! =) nej nu ska jag såååva!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?