Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120703 - Snowwhite and huntsman

 
 
Godkväll bloggen!
och så har man tagit sig hem från stan efter att ha kollat på snövit på bio med Simon. Den var faktiskt skit bra! bättre än teckande, mycket mycket bättre. Men nu är man sugen på att se tecknade, hehe  skämt och sido. Det var trevlig stund tillsammans med honom iallafall.
 
(-)nnars idag så har jag umgåts med min syster o henne vovvsing. Vi solade och åt glass. Egentligen hade jag tänkt ta en promenad idag. Men jag känner mig lite halvt förskyld så får se om jag gör det imorgon bitti iallafall. Har gått ner 2 kilo iallafall på tre veckor!! jag känner mig så dutti!!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?