Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120131 - BURR!



Hej!
Nu har jag precis ätiit en god frukos som bestod av flingor med mjölk, nom nom! nu ska jag snart byta om till arbetskläder för att sedan bege mig tll jobbet för ännu en arbetsdag. Sen ikväll när jag slutar så ska jag iväg och träffa min barndoms vän Erika. Som jag inte har träffat på två år. Gud vad tiden går fort alltså. Tiden bara rinner iväg och imogon är det första feb också och snart min födelsedag. En måndad närmare våren. Gud så himla kallt det är ute :/ när jag, Matte och Moa gick till bilden imorse (sov över hos dem). Så hade deras Netto en termometer som visade att det var -7 minus. Ångest!!!  vil ha Gambia värme igen! :)





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?