Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120123 - Hem juva hem



Hej!
oh vilken dåligt uppdatering det har varit här då. Men har ju varit i Afrika i två veckor och kom hem ifredags. Så har inte orkat blogga direkt när jag kom hem. Men har haft två härliga veckor i Gambia. Ett av de finaste hotellen jag har varit på. Trevliga människor med god service.

I Gambia så har vi latat oss vid poolen, badat, matat små apor som hängde på hotell området, varit i Gambias huvudstad, varit på en appark, krokodilpark, safari m.m, upplevt fattigdom i byn. Ja det var verkligen spännande att se deras kultur. Nu förstår man hur bra man har det här uppe i Europa. I Afrika kallade dom oss turister för "happy family"









Patricia♔

Vad underbart ni verkar ha haft det:)

2012-01-24 | 15:34:24 | http://patriciac.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?