Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120104 - Resfeber! :)



Hej!
Här var det inte livat ser jag, jag har som vanligt inte orkat brytt mig om bloggen eftesom man inte har haft något och skriva om. Men nu är ja tillbaka igen. Idag började dagen hemma hos Matte och Moa. Fy vad trött jag var imorse då jag inte somand förens 03.00 . Kunde verkligen inte sova och så gick man upp vid halv sju för att han skulle till jobbet och Mosen till dagiis. Själv så har man semester från idag och två veckor framåt, för inatt rullar bilen mot arlanda, och imorgon bitti lyfter planet kvart i åtta till Gran Canaria och sedan byter plan till Gambia!! iiiiiiiiiiiiih!! :) äntligen är det dags och det kommer bli så spännande!


Patricia♔

Hoppas du får det underbart:)

2012-01-04 | 21:39:03 | http://patriciac.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?