Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120220 - Måndag



Hej!
och så har veckan satt sitt sprut. Idag har jag jobbat från halv tolv till sju och idag så har dagen rullat på bra med tanke på att ungdomarna har påbörjat sitt sportlov o sen att barnbidraget har kommit. Så äntligen lite fart på jobbet. Förra veckan var ju "dött" eller dött kan det ju aldrig vara på mc dondalds. Hehe men denna vecka blir det nog myckert o göra varje dag. Iofs så är jag ledig imorgon och på onsdag. Men sen är jag igång igen.


Sockerlollo

Sv; Bara tagit de lungt :)) jag har också jobbat på mcd :)

2012-02-21 | 06:44:50 | http://sockerlollo.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?