Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120215 - Toscakaka



Hej!
kommer med ett hastigt inlägg om vad som hänt idag. Dagen började med att min syster och hennes vovve kom upp och väckte mig. Leia la sig brevid mig och tyckte att det var dags att gå upp genom att pussa mig på näsan. Hur gulligt är inte det? så jag fick gå upp då helt enkelt. Sen åt vi lite frukost sen begav jag mig hem till lägenheten för att lämna lite presenter som jag fick utav föräldrarna.

Sen så träffade jag Matte och Moa en stund, eller ah. Han ville vara så gullig och skjutsa mig till jobbet. Snällt är det allt. Skulle ha träffat han ikväll med men hade huvudvärk så drog hem och vilade. Och sen när det vart lite bättre så försökte jag göra en tosca kaka. Den ser okej ut. Men hoppas att den smakar tosca okså. Sånt som märks. Nu ska jag tvätta bort sminket för att sedan hoppa i sängs, natti!


Anonym

God Fredagskväll! :)



Är du kanske lite tävlingssugen? Skriv bara "jag är med" så tävlar du om ett hjärtligt kit från Nivea! :D

http://lindshe.blogg.se/2012/february/tavling-lottar-ut-5-alla-3-dagkit-fran-nive.html#comment



Pusspuss

2012-02-17 | 20:53:02



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?