Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120214 - Many years ago



Hej!
Idag har det inte varit någon vanlig idag för 23 år sedan så fick min mamma mig. På självaste alla hjärtansdag. Känns väl inte sådär egentligen. Känner mig inte ett dugg äldre. När man var liten så var man alltid spänd när familjen skulle komma in i rummet och sjunga den tradiotnella låten "ja må hon leva". Det var så himla kul att öppna presenterna i sängen.

Men eftersom alla mina syskon har flyttat hemifrån så blir det lite svårt och få kaffe på sängen. Men idag så vaknade jag ju inte ensam iallafall. Sov ju hos Mattias och hans lilla Moa. Så lite kärlek fick man i morse iallafall :) mys!! synd att Moa skulle gå och bli sjuk, stackarn! :/ annars idag så har man jobbat all day till sju som vanligt. Då kom mammsen o hämtade mig för att sedan dra hemm till villan. Där jag, mor & far firade mig lite. Mina syskon kunde tyvärr inte komma idag så dom ska gratta mig på torsdag :) <3

Jag fick strykhjärn/brädda, bestik & djupa tallrikar och ett presentkort på Gina för 300 kr och 200 kr utav mormor och morfar :) som kom i ett kuvert i igår. Jag säger HIPPHIPP HURRA till mig själv och tacka mig själv att jag fick uppleva min 23årsdag. TACK GUD!!


JOZ♡

sv: Tack så mkt :)

2012-02-15 | 14:45:40 | http://bedeliciious.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?