Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120213 -



- Hej!
Nu har man precis brynt köttfärs till tacon jag tänkte ha med mig till jobbet imorgon. NAM NAM. Annars idag så har jag ju varit o lucnhat med min mor på hageby cenrum. Det vart Lindhals goda köttbulle macka. Åh så smarrigt det var. Sen till efterrätt så vart det även en semla. Sen shoppade jag ett par snygga jenas på cubus också för 199 kr. billigt. Sen var vi ju och på Acent och bytte väska och det gick hur bra som helst.

Annars så hängde jag med min syster och Leia till stan för hon skulle göra en fotanalys så jag satt och höll lilla Leia sällskap, vem kan inte säga nej till en sån söt varelse? :) mosters lilla gull. Nu ska jag fixa iordning mig för att sedan avsluta denna måndag hos min pojk och hans dotter.





Ha en bra dag!!


SOCKERLOLLO

låter som en toppen dag! :)



Sv; hehe jadå de va gott, men taccos slår fan de mesta!

2012-02-13 | 21:33:21 | http://sockerlollo.blogg.se/
malin

Tack :)

2012-02-14 | 06:41:24 | http://maliiinjonsson.blogg.se/
Anonym

Jag har använt Adsetting.com och dom har inte betalat ut mina pengar!

Så använd INTE dom!

Har pratat med fler användare som dom inte har betalat ut ..

Dåligt företag tycker jag, har någon annan fått något utbetalat?

2012-02-14 | 09:59:44



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?