Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120205 - Städ, skratt & kärlek



Godafton!
och visp så var det söndag igen. Denna söndag började med att städning. Damma, damsuga & torka golv. Lagom till jag vart klar så skickade Matte ett sms (han var iväg och hjälpte till med en bil) att han var klar med meckandet. Så då gjorde jag mig snabbt för att sedan gå ut och träffa honom. Vi drog först till Skärblacka för att han skulle kolla på hans väns bil. Kanske tog 10 min.

Då drog vi vidare till Max för att lunch. Alltså gud vad älskar deras dip Sourcrem peppar. Slår alla diper på mitt företag (mc dondalds). Hehe. Sen efter det så drog vi hem till mannen där vi la oss och kollade på film och såklart det vart "våran" film. Jönssonligan ;) innnan vi drog upp till honom så hörde vi någon som ropade mitt emot där han bodde.

Det var Sanna min barndoms vän som ropade glatt och där var även min syster och även syrrans hund Leia. Så jag kunde inte motstå så jag drog dit i ett par minuter. Om jag inte har berättat det så har syrran och hennes pojkvän skaffat sig en hundvalp på 15 veckor eller mer. Vet inte exakt. Men sjukt söt är hon iallafall!!  Efter filmen  så drog jag och min kärlek och gled lite bil i några timmar och sen så slutade denna kväll hos mig ett tag. Innan han skulle hem och sova. Låg i sängen o pratade om allt möjligt :) fina människa!




Ida Tallhed

kan absolut fixa årtalet :D mejla mig inloggning. glöm inte skriva vad de var jag skulle åtgärda också så jag inte glömmer de :)



[email protected]

2012-02-06 | 09:20:24 | http://idatallhed.se
Patricia♔

sv: hade du googlat fram ett recept? Ibland har folk skrivit in fel mängder. Du får göra ett nytt försök:)

2012-02-06 | 14:34:08 | http://patriciac.blogg.se/
Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Svar:

tack så mycket för kommentaren :)

Vilken söt hund ni har, gudomlig

2012-02-07 | 11:24:25 | http://lavali.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?