Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121218 - XFACTOR

 
 
Igår så var xfactor gänget på besök i Norrköping, dom singnerade skivor och uppträde .
Synd att man misstog tidern jag och min syser drog dit igår för att vi ville se J.E.M men när vi kom dit klockan halv sex så var det bara singering till halv åtta. De skulle alltså inte uppträda då förens vid 20:00. Men vi kunde inte vänta så länge :/ damn it, så jag lånade dessa bilder från Gallerians hemsida på facebook! =) kul!

mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Svar: Hur ? :)
youaregood

2012-12-21 | 16:47:07 | http://meeergimtare.blogg.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?