Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121212 - Granen står så grön och grann i stugan

 
 
Godkväll!
Nu har äntligen lite tid och uppdatera er lite. Idag började dagen att jag vaknade upp hos mamma och pappa, Sov där inatt men drog tillbaka till min längehet när mamma stack till jobbet. Då la ja mig en stund och vila lite. Sen när klockan börja närma sig 10:00 så hällde jag alla mina mynt i en platspåse för att ja tänkte gå till swedbank för att växla in alla mynt.
 
 
Men när jag väl var där så står på en "AFFISCH" ur funktion. Då har jag slösat 20 kronor på spårvangen för att komma ner dit helt i ondödan. Så då var det bara och dra hem igen.. men svängde förbi mataffärn och handlade lite mat. Sen när jag kom hem så fixade ja lite grann i lägenheten. Sen fick jag ett ryck och tog en timmes promenad runt strömmen. Härligt och få röra på fläsket!
 
Sen runt 18:00 så kom min mor förbi mig för att vi skulle dra iväg till skopunkten vid Ingelstad för att försöka hitta ett par sköna "gå stövlar" men det vart inte bara ett par, utan tre par. Är det rea så är det!! =) sen vart det även en snabbis inne på ica. Sen åkte vi hem till mig och klädde min julgran :) nu är det jul igen!
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?