Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120819 - SUNDAY

 
 
 
- Hellu!
nu tänkte man ta och uppdatera bloggen lite. Fast idag har jag inget speciellt hänt. Har bara varit hemma hela dagen och tagit det lungt. Har varit jätte seg och inte velat göra något. Kan nog bero på att man har jobbat i fyra dagar med mega från lunch till sen natt. Tur att det är augusifestival 1 gång om året.
 
Så idag så har Johan och Malin kommit hit. Vi fikade och pratade. Kollade på lite film från när vi familjen var i Purto Rico i gran canaria, det ville kolla lite hur de ser ut där eftersom ska dra dit om tre månader. LYLLOSAR. sen när dom drog så kom min systeryster med liten donken mat till mig, mamma & pappa. Hon skulle endo hämta sin vovve, och hon vart så glad att se sin ägare :) hihih goseplutt!
 
(-)nnars ihelgen så vart det lite krök hos min bror i fredags. Jag, malin, syster, Tommy & Julia. Vi satt och drack lite på hans balkong o spelade öl spel :) riktigt kul.
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?