Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120816 - TRÖTT

 
 
- HEJ!
Nu har det gått några dagar sedan man skrev här. Men har inte hänt så mycket. I tisdags så hängde var jag med syster sen senare på dagen så drog jag och mamma till svärtinge för att plocka lite bär :) först så var det snålt med blåbär. Men sen när vi hade gått lite så hittade vi ett "paradis" med blåbär =) så det vart lite.
 
Sen igår så började jag jobba igen, efter 11 dagars ledighet. Men var roligt och komma tillbaka speciellt när Norrköpings augustifest har startat igång. MUCH TO DO. Dock tycker jag inte att festen inte är något o ha längre. Kan nog vara för att man är 23 år. Var mycket roligare när man var 13-20 år, många goa minnen. =)
 
Men i dagens läge så får jag vara med på ett eller annat sätt. Jobbar under hela festen. Så mycket och göra när hela Norrköping är sugna på donken och idag var det också rix fm så lockar ännu mer till staden. Dock var jag inte där. Jobbade ju. Men senare nu ikväll så tog jag ner cykeln till staden för att träffa Tess. Hon kom dit med Emelie, Martin & tess nya kille =) nice.
 
nej nu ska jag lägga mig, ännu en MYCKETGÖRADAG imorgon. Sen börjar ju marknaden med.
GODNATT!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?