Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120811 - I det stilla lunget.

 
 
- Godkväll!
Nu sitter jag hemma i varadgsrummet i det stilla lunget. Kom nyligen hem från en vän i hageby. Rebecca heter hon. Vi snackade och kollade lite på "sagen om de två tornen" på kanal 7. Tyvärr så hann vi inte se hela eftersom vännen var så trött, tar på krafteran att vara mamma. Så förstog om hon var trött.
 
(-)nnars idag så träffade jag Sanna i folkparken för att spela lite minigolf. Det var så länge sedan och roligt, speciellt på en plats där man inte har spelat golf på förut. Men gud så dåligt det gick!! haha, bättre lycka nästa gång eller?
:p




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?