Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120809 - MIRUM GALLERIA

 
 
 
- Godkväll Godkväll!
Nu har man precis gjort sig klar för natten. Ska strax hoppa i sängs. Ikväll så har min syster & Leia varit här. Vi har fikat, kollat på bilder, sen så har vi sjungit åt några disney klassiker, typ som havet är djupt, världen är full av liv & färger i en vind. Man blir så himla sugen på att ha en disney kväll/natt när man hör låtarna.
 
(-)nnars idag så drog jag till MIRIUM GALLERIA och kollade lite.Passade på och göra något när det regnade som sjutton. Men när jag var klar där så tog jag intativet och gick den långa vägen hem. 1h o 15 min tog det. Kändes i bena kan jag lova och det blir ju lite tyngre eftersom jag har mina REEBOKS på mig. Blir mer träning lixom. Blir nog en promenix imorgon med fast runt skroten då.=)
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?