Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120428 - Saturday night



- Hejsvej!
Idag började dagen av att jag vaknade vid halv sju då fick jag ett ovanligt ryck att diska disken jag hade. Så jag diskade sen gick jag och la mig igen o sen vaknade jag igen vid 10.00. Då gick jag direkt och tog en dusch. Sen efter det så tog jag spårvangen till hageby. För att inhandla lite mat & skönhetsprodukter.

Var väldigt mycket mycket folk på världens centrum idag faktiskt. Kanske berodde på att våran svenska MARKOOLIO skulle uppträda där. Men dock inte när jag var där. Sen när jag kom hem så plockade jag lite. Sen damsög jag och sedan torkade golvet. Så nu är rent och fräsht hos Malins lilla krypin.

Efter några timmar så tog jag en promenad till mamma o pappa där jag fortfarande är. De skulle vara hundvakt för min syster och hennes Henke skulle dra på bio. Vi har ätit varma mackor och sedan en paj som Anna & Henke tog med sig. Nu sitter jag mamma & pappa kollar på filmen från GAMBIA som vi var i januri i år. På ett sätt vill man tillbaka dit men ändo inte.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?