Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120423 - Super mario


Hej!
Nu sitter jag här med en plopp bit i munnen. Ska snart gå in i badrummet och tvätta av mig lite och borta tänderna innan det är dags att hoppa i sängs. Dock är jag inte så trött ännu. Men det kommer väl så fort jag lägger mig i sängen. (-)nnars idag så har min systra mi hälsat på en stund här ikväll. Vi har spelat super mario från -98 och åt choklad och sedan kollade vi på gamla bilder från 08-09. Vad kul man hade då! :)

Annars idag så har jag varit ledig hela dagen så har slappat, handlat, och dammt hela lägenheten men dock inte damsugit och torkat golv. Det får bli i helgen då jag är ledig nätsa gång. Nej om man ska dra in till badrummet för fixelifix nu då. GODNATT! Men först en låt som tävlar för Rumänien i Eurovison song contest om bara någon månad. Rätt bra låt faktiskt! Man får en sommar feeeling!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?