Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120421 -


Hellu!
Sitter hemma hos mamma och papa och tittar på reprisen av mästarnas mästare som de har spelat in. Kul med såna tävlingar. Påminner lite om Robinsson fast med idrottare. Annars idag så har jag jobbat hela dagen. Mycket och göra idag med tanke på att det var barnbidrag igår och idag är det lördag också.

idag så promenerade jag även till jobbet, kändes så bra i hela kroppen när jag kom till jobbet. En bra start på dagen :) funderar starkt på att dra promenera imorgon också med tanke på att man börjar 1200. Fast då blir det 30 minuter längre en vad jag gick idag. :) hejja hejja mig!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?