Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120416 - Fun with dick and Jane



Hellu!
och så var det äntligen dags för en liten uppdatering igen då. Var ju ett tag sedan eller? idag så har jag jobbat hela dagen och idag fick vi på jobbet reda på att vi fick våran 12:e nolla. Vi är så himla bra filmstaden! Fast idag var det väldigt lungt för att vara måndag. Förra veckan hade vi mycket och göra varje dag. Men det kan ju vara för att alla ungdomar *& barn hade påsklov. Så nu har vardagen gått även till dom. Får se om det är mer liv nästa gång jag jobbar då det är på torsdag.

Annars efter jobbet så hämtade Simpa upp vid bakom filmstan för att sedan dra och köpa något och äta för att sedan åka hem till honom. Vi åt pizza/kebabrulle och tittade på en film som visades på tv9. "fun with dick and Jance" med Jim Carrey. Den filmen var bra. Men inte bättre än Bruce den alsmäktige! Sen när filmen var slut så skjutsade han hem mig till mitt lilla krypin. Har haft en trevlig kväll! nu ska jag sovvvvvvvva!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?