Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120405 - Big brother



- Hej!
Sitter hemma hos pappa nu och kollar på Big brother och jag förstår inte hur Marcel kan hålla på med Hanna j hela tiden. Om han inte gillar henne som han säger varför vill han då hålla på att diskutera barn med henne? helt onödigt. Tur att han har blivit autonomenering för hans dåliga beetende får se om han drar på söndag. Det har ju blivit ett ganska stort snack om honom på big brother sidan och facebook.

(-)nnars idag så har jag bara jobbat. Brorsan var här ett tag förut och då hade han med sig kebabrulle och donken mat. Tack bror. _Innan det så har jag jobbat och jobbat ännu mer. Idag så hade våran chef/er gett oss medarbetare ett stort påskägg fullt med godis. Det är ju snart påsk ju! :)  denna påsk kommer spenderas uppe i Västerås hos mormor och morfar och lilla Lady.

Annellisaa

tackar :) och detsamma

2012-04-05 | 23:04:06 | http://annellisaa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?