Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110924 - Jobbhelg



Hejsvej!
Nu har jag precis packat ner lite kläder som jag ska ha med mig till M. Ska nämligen träfa honom och Moa direkt efter jobbet. Ska bli kul att få träffa honom igen och ännu roligare att träffa hans söta Moa. Hon ju bara för söt :) får se vad vi hittar på för roligt. Jag börjar iallaflall 10 och slutar halv fem. Rätt okej tid ändo :) tiden kommer gå fort det svär jag på eftersom det är lönehelg och familjedag på donken. Idag kommer vi förvandla alla små söta barn till olika fjärillar, ska bli kul! :)

Ha en bra dag så hörs vi imorgon kväll!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?