Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110904 - Sunday



- Hejsvej!
Nu har man precis kommit innan för dörren efter ha vart med M. Idag så började dagen med att M hjälpte mig med att montera upp min bänk som ska stå i hallen, och snacka om att det vart fint. Nu är det bara bokhyllan kvar att sätta upp. Sen därefter gick vi ner till Media markt och köpte ett usb minne, batterier och glödlampor. Sen gick vi förbi max och tog oss en varsinhamburgare, trevligt trevligt.


Mamma till William och prinsessan i magen

Alltid skoj att köpa nytt till hemmet och fixa o ha sig..Jag har haft en mysig helg.Ha en mysig kväll.kram

2011-09-04 | 17:13:15 | http://blondis81.blogg.se/
Lisa - tecknar

I ett år har jag ritat mycket :) sen ritade jag en del när jag var mindre

2011-09-04 | 18:11:11 | http://lisbom.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?