Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110901 - Första september



- Godmorgon!
Nu har man precis kommit hem ifrån min lägenhet efter ha sovit där första gången tillsammans med M. Det var väldigt konstigt men ändo roligt på samma gång. Har väl med ovanan att göra. Andledninge till att jag kom hem till mina föräldrar var att jag var tvungen att äta frukost, hämta min matlåda och lite annat. Var som sagt inte planerat att jag skulle ha sovit där inatt, men så blev det. Igår så kollade vi iallafall på film och sen åt lite gott med levande ljus. MYS!

Försten när M drog till jobbet så somnade jag om och efter en timme vaknar jag av att fastighets skötaren står vid dörren och sätter dit mitt namn på dörren. Skönt! nu behöver man inte se min brors och han exs namn längre. Borta borta!
 
Föresten när jag cyklade hem förut så upptäckte jag vilken dimma det var, ett gott täcken på att hösten är på igång eller? ska bli hur mysigt som helst med hösten. Fina färger, mer tid framför tv:n och massa mys! :) fast som alltid så fort man känner att man fryser så klagar man att det är för kallt och vill ha sommar, eller tvärtom! haha!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?