Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111018 - Home sweet home



Hejsanhejsan!
Nu har jag precis tömt min garderob som jag har lånat på vinden. Hade ju först garderoben nere i källaren men eftersom regnet tog stryk på regnet så fanns det ingen annan stanns att hänga kläderna på. Men nu har jag lagt som sagt alla mina kläder i 3 svarta säckar för nu ska det flyttas på riktigt =)  annars ikväll så har jag glott på outsiders på tv 5.



Ikväll handlade de om ett par familjer som flyttade från storstan till att bo i grotta, tält & hus. Förstår inte hur de kan vilja bo i vildmarken utan el, mat & värme. Men iofs så klarar man nog att bo ute i vildmarken på sommaren för då kan man ju fiska, äta goda bär m.m. Men det är nog värre på vintern. Egentligen så skulle de vara ganska spännande att testa på hur det är att leva som dom gjorde förr i tiden, utan el. Dagens människor är ju så himla beroende av el för beroende faktiskt.  Men som sagt skulle vara kul att testa i en månad eller så för att få en ny syn på livet.


minica

SV: Tack så mkt du med! (:

2011-10-19 | 00:55:23 | http://minica.favs.se
Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :) vad händer idag då? hade du en bra tisdag?

2011-10-19 | 12:48:03 | http://shoemania.se
sabina

ja det gick helt okej:) bor i stockholm sj?

2011-10-19 | 13:29:03 | http://saabs.blogg.se/
anna

ehh?? ursäkta mig..är du 40 år och har barn utspridda runt halva sverige?? påstår du i din blogg att jag är avundsjuk på dig? har du någon gång hängt ut en vän till mig i din blogg med ip adress o hela köret?? är du min syster ?? NEJ! det jag misstänkte så öppna inte käften förrän du vet all fakta..blogginlägget handlade om min syster,den preson som jag gång på gång har bloggat om..got it???

2011-10-19 | 14:03:02 | http://backtoblackhair.blogg.se/
anna

men nu fick jag ytterligare en rar bild om dig, och en bra anledning till att inte ha någon som helst kontakt med dig heller i fortsättning, gudske loooov!

2011-10-19 | 14:05:05 | http://backtoblackhair.blogg.se/
Anonym

sköt ditt du så sköter jag mitt och varför i helvete forstätter du läsa min blogg du som släppt taget om mig?

2011-10-19 | 14:33:00
Anonym

vem jag är?? en stark tjej med ett start sjförtroende och en stark sjkänsla. take care bye

2011-10-19 | 14:34:17



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?