Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111008 - The perfect man



Godkväll!
Nu har jag precis borstat tänderna o tagit bort mascaran, för snart är det läggdags. Har jobbat hela dagen idag så är ganska trött. Ska jobba imorgon också. Men börjar inte förens halv 12 så jag kan ju vara uppe längre om jag vill men som sagt  jag är trött. Annars ikväll så har jag hängt med mamma och handlat lite gott när när vi kom hem så kollade jag på the perfect man som visades på tv3 och till det så vart det varma mackor, mums eller?


Fin bild på Hilary duff, föresten visste ni att hon väntar barn? eller om inte redan har fått bebisen :)

Jasmin

Den såg vi också på^^

- JAdå tack så mycket för lycko önsakn!

Kul men en ny läsare! :)

Kram

2011-10-09 | 14:06:55 | http://jjjasse.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?