Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111116 - Bra jobbat



- Godkväll!
Idag började dagen med att min syster väckte mig genom ett sms. Vi skulle dra och stor handla lite idag till våra lyor. Först så drog vi till RUSTA för att byta ut en trasig julgran (lampa). Var skit bra tyckte vi. Men sen när jag prövade den "nya" så funkade den bara i 5 minuter, så nu funkar den inte heller, blir trött på dåliga prylar!!!!  Är ju lixom pinsamt och dra tillbaka igen och be om en ny.

Sen när vi hade varit på RUSTA så åkte vi till City Gross och där började allt handlade, vart lite allt möjligt. Två röda handdukar och en film med Amanda Sieyfierd - Reading hood eller vad den nu hette. Sen vart det lite annat också. Sen när vi hade varit där så åkte jag hem hit och började damma, damsuga & moppa golv. Sen efter det så lagade jag indiskaspett och taco. Så nu har jag lite mat :) gött!


Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt bra onsdag! :)

2011-11-16 | 18:06:04 | http://mooollys.blogg.se/
ellensjo

Hej! Allt bra med dig? :)

Hoppas du haft en bra dag. Kram

2011-11-16 | 18:42:15 | http://ellensjo.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?