Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111115 - Dumlemuffins



- Godkväll!
Sitter här i min mysiga lägenhet och har precis sagt hejdå till mn mamma som har varit här och hjälpt mig och frostat ut frysen min, andra gången på ett halvå. Det behövdes. Jag har även hunnit med att göra dumle muffins. De vart jätte goda, men det förvånar mig inte eftersom jag är så bra på att baka, hehe.

'Annars idag så började dagen med att jag vaknade upp hos min M var med honom tills han var tvungen att dra till jobbet så då drog jag hem till lägeheten och tog en tupplur tills min syster hörde av sig. Hon kom nämligen upp hit ett tag imorse för hon ville så gärna ha bilder från hennes 20årsfest och när vi var uppe i Västerås hos mommo och moffa :) sen drog vi hem till mammsen o pappasen :)


ems

dummlemuffins lär fröjäkla gottt!

2011-11-16 | 07:59:26 | http://bookofems.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?