Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111113 - True talent

Hej! Nu sitter man hemma i vardagsrummet hos min mor och far och kollat på true talaent. Dimitri vann, han var bra. Men hejjade med på sötnosen Sofia. Men hon ska vara glad över att hon kom tvåa av alla som sökte. Hoppas vi kommer få se mera utav henne i fram tiden för så bra var hon. Annars idag så har jag varit hemma hos föräldrarna sedan kl 16.00 då min goding skjutsade hem mig eftersom det är fars dag. Vi käkade middag och åt rulltårta med grädde på, mumsigt värre. Annars så började dagen med att jag och min goding åkte till max och käkade lite o sen drog vi hem till mig och kollade på Bruce den alsmäktige och åt godis :) trevligt och mysigt :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?