Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111107 - GRÅ SÅ GRÅ DAG



Hellu Hellu!
Nu har det gått ett antal dagar sedan jag skrev något här i min blogg. Förstår inte vad som har hänt med bloggandet nu förtiden. Förr skrev jag ju all the time och nu nästan aldrig. Men ska försöka uppdatera för skoj skull. Blir nog mer bloggande när jag har fått internet på min stationära data i min längehet.

Nu sitter jag hemma hos föräldrarna med min syster som kom och hämtade mig förut från min lägenhet. Direkt åkte vi o skänkte lite kläder & skor ungefär där jag bor. Sen åkte vi direkt o handlade lite. Då passade jag på och handla lite ingredienser till mina indiska spätt som jag ska göra någon dag denna vecka, mums!

(-)nnars så händer det väl inget speciellt idag eller jo föresten ska förbi media markt och kolla på en mobil till mig, äntligen ska jag köpa en ny. Min mobil är glapp och när jag fick låna min mammas gamla mobil så slutade den mobilen funka så nu har jag ännu äldre mobil, så nu ska jag ha en NY!!! :) haha


Den mobilen ska jag nog köpa =)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?