Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111102 - Onsdag



Hej!
Nu är jag tillbaka igen efter några dagar. Nu sitter jag i min föräldras soffa. Eftersom jag har vart ledig både igår och idag så tänkte jag komma hem och tvätta lite och dessutom ge mig kissekatt lite sällskap. Annars blir det inte så mycket o göra idag, är lite trött efter gårdagen. Vi hade ju en personalfest igår med donken gänget i en lokal i vilbergen. Vi lekte lekar och åt mat och umgåts. Dock så drog jag tidigt, fick en sån värk i magen. Så jag drog hem till min darling och sov över där.  (: trevligt.. Bilder kommer jag lägga upp när jag kommer hem till lägenheten :)

Mallesplace - Go My Own Way

Hoppas att det är bättre med din mage nu!

2011-11-02 | 14:58:27 | http://mallesplace.blogg.se/
Anonym

så läcker design :D

2011-11-02 | 14:59:39 | http://ninnzanlee.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?