Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110526 - Frezze!



Hej!
Nu har man precis diskat och gjort ordning i köket. Innan det så hade jag lite mys med min syster. Vi kollade på reprisen utav big brother och åt saltinner med vitlökost och sen så vart det glass. MUMS! Annars idag så har jag jobbat och dagen har rullat sen halv 12 då jag började. Eftersom det är marknadsafton så är det många som är ute i norrköpings city today. Alltid roligt! Nu ska jag se på skilda värdar, jag köpte ju volym 2 imorse! :D älskade serie!

Carro

Sv: Ah okej, är det kul? :)

Jag jobbar på ett litet bryggeri, sitter på kontoret där och sköter beställningar och sånt. :)



Min helg var jättebra! :)

Hur har din vecka varit?

2011-05-26 | 22:58:44 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?